EuropaschulenNDS schule gegen rassismus Afrika

Moin mitnanner

PIC LOGO 2019 1c schwarz 247x300siet 2020 sünd de Beroopsscholen 1 in Auerk Projektscholen för de Plattdüütske Taal. Daarup sünd wi düchtig stolt, un wi willen jo disse Spraak in verscheden Förms und Angeboden wiesen. Wi, dat sünd de Plattdüütskbeuftragten van d’ BBS 1 Auerk: Arno Gerling un Henning Klün.

Man waarum Platt?

Man sall dat nich denken, man Platt is för un Region en wichtigen Kommunikationsfaktor. In vööl Berieken van d’ Wirtschaft un för all in mennig Beroop is dat van Bedüden sük up Platt to unnerhollen. Vör all ollerder Minsken in de Altersheimen of bi de Inkoop föhlen sük verlegen. Daarum is dat von Bedüden, sük mit Plattdüütsk to beschäftigen, besünners um de Spraak to wahren. Anners starvt Platt in uns Gesellskupp ut.

Daarmit Plattdüütsk ok för jo as Schölers smakelk un wetensweert blifft of villicht word, willen wi jo dör verscheden Angeboden disse Spraak nahder brengen, to ’n Bispill dör immersive Spraakkoppels, Leesweddstrieden, Raadsels, aber ok mit Unnerricht in Beroopsituationen in de Pleeg of in d’ Verkoop.

Daarum denkt alltied daaran:

Man hett eerst utlehrt, wenn all Fingers gliek lang sünd!

Plattdüütsk höört in uns Region eenfach daarto!

E-Mail: plattproten[a]bbs1-aurich.eu